Podmínky použití

Definice

Pro účely těchto Všeobecných podmínek mají níže uvedené termíny následující významy:

GreenStar transport s.r.o. se sídlem Na Folimance 2155/15, Praha 2, 12000, IČO: 06392521, e-mail: info@alltaxi.cz, telefon: +420608061222 (dále jen „Zprostředkovatel“)

AllTaxi.cz | All-Taxi.com - je taxi „srovnávač“, kde si klienti mohou porovnat ceny dopravy a objednat si vybranou variantu.

Klient – je osoba, která objednává přepravu na webových stránkách (Portalu) www.alltaxi.cz a www.all-taxi.com. Klient se zavazuje zaplatit sjednanou částku dodavateli, kteří objednávku realizuji (dále jen „Dodavatel“). Klient si může objednat přepravu následujícím způsobem: pomocí webového portálu www.alltaxi.cz a www.all-taxi.com, kde naleznete tlačítko „Objednat“ nebo pro některé taxislužby – telefonicky.

Storno objednávky

Klient je povinen informovat Dodavetele o zrušení pomocí tlačítka „Storno“ anebo telefonicky. V případě opakovaného objednávání dopravního prostredku bez úmyslu využíti služby Dodavatele, může Zprostředkovatel profil Klienta omezit.

Vykonání objednávky

Zprostředkovatel na základě údajů Dodavatele poskytne klientovi informace o poloze dopravního prostředku. Dodavateli – o cílovém místě a počátečním bodu objednávky.

Nestandardní situace

Zprostředkovatel nenese odpovědnost za nestandardní situace s řidiči a stavem jejich vozidel. Zprostředkovatel je pouze provozovatelem platformy, která spojuje klienta s Dodavatelem.

Cena

Cena za přepravu na portálu AllTaxi.cz a AllTaxi.com je stanovena ne Zprostředkovatelem, ale Dodavatelem a je předem stanovena na určité období určené klientem. Zprostředkovatel nemůže jednat s klientem o změně ceny a přijímat od něj reklamace ohledně stanoveni cen.

Závěrečná ustanovení

Jakékoli podmínky, které nejsou přímo upraveny tímto smluvním dokumentem, se řídí všeobecně závaznými právními normami České republiky, zejména ustanoveními Občanského zákoníku ve znění zákona č. 89/2012 Sb. Tyto povinné Podmínky a podmínky jsou platné a nabývají účinnosti od data jejich zveřejnění na webových stránkách Zprostředkovatele. Zprostředkovatel bude klienta předem informovat o jakýchkoli změnách nebo dodatcích k těmto podmínkám. Pokud se některé ustanovení těchto podmínek nejsou platné, nebude to mít vliv na platnost ostatních ustanovení. Zprostředkovatel se zavazuje nahradit takové neplatné ustanovení jiným ustanovením a informovat o tom Klienta. Pokud Klient neprojeví nesouhlas se změnou do 30 dnů od jeho oznámení, považuje se, že Klient souhlasil se změnou.

Akceptace těchto Podmínek klientem je považována za povinnou podmínku pro využití funkcí portálu. Využíváním služeb portálu Klient vyjadřuje svůj souhlas a potvrzuje, že neexistují žádné výhrady vůči obsahu Podmínek.