Úspora na taxislužbě až do 50% v jediném kliknutí!
GreenStar transport s.r.o., se sídlem Na Folimance 2155/15, Praha 2, 12000, IČO: 06392521, e-mail: info@alltaxi.cz, telefon: +420608061222 (dále jen „Zprostředkovatel“) jedná v souladu s Nařízením (EU) 2016/679 Evropského parlamentu o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen „GDPR“). Cílem Zprostředkovatele je ochrana osobních údajů a Zprostředkovatel zpracovává a předává pouze ty osobní údaje, které jsou používány k poskytování služeb vybraných klientem.
Dále Zprostředkovatel zpracovává a předává osobní údaje zástupců klientů, stejně jako potenciálních klientů, kteří mají zájem o služby Zprostředkovatele. Účely zpracování a předávání osobních údajů, stejně jako informace o právních aktech, legitimních zájmech a informace o tom, zda jsou osobní údaje zpracovávány pouze na základě svobodného a aktivního souhlasu klienta, jsou vždy obsaženy v podmínkách zveřejněných na webu Zprostředkovatele. Osobní údaje jsou také zpracovávány a předávány za účelem plnění právně stanovených a smluvních povinností Zprostředkovatele, povinností vyplývajících z právního předpisu/ů nebo pro jiné účely, které sledují zájmy Zprostředkovatele. Mezi tyto účely patří:
Osobnost zodpovědného za ochranu údajů a kontaktní údaje
GreenStar transport s.r.o., se sídlem Na Folimance 2155/15, Praha 2, 12000, IČO: 06392521, e-mail: info@alltaxi.cz, telefon: +420608061222.
Kontaktní údaje pověřené osoby odpovědné za ochranu údajů
Naše zaměstnance pro ochranu údajů lze kontaktovat ve všech otázkách souvisejících se zpracováním vašich osobních údajů. S naším zaměstnancem pro ochranu údajů lze se spojit na adrese info@alltaxi.cz.
Ve všech případech zpracování osobních údajů Zprostředkovatelem má klient právo vznést námitku proti takovému zpracování. Námitka klienta bude posuzována a pokud existují dostatečné právní důvody, bude akceptována.
Bezpečnost osobních údajů
Všechny zpracovávané osobní údaje jsou chráněny příslušnými organizačními a technickými opatřeními.
Příjemci osobních údajů
Příjemcem osobních údajů je fyzická nebo právnická osoba, státní orgán, marketingová agentura nebo jiná osoba, které jsou poskytnuty osobní údaje. Zpracování osobních údajů státními orgány musí probíhat v souladu s příslušnými pravidly ochrany dat pro faktické účely.
Zprostředkovatel předává osobní údaje příjemcům, kteří se podílejí na dodání zboží/vykonání objednávky/služeb/provedení plateb podle smlouvy, poskytování marketingových služeb.
Zprostředkovatel nemá v úmyslu předávat osobní údaje do třetí země (země mimo EU) nebo do mezinárodní organizaci.
Doba uchovávání osobních údajů je 1 rok ode dne posledního uzavření mezi klientem a zprostředkovatelem smlouvy (objednávky).
Osobní údaje potenciálních klientů, kteří poskytli své osobní údaje, ale nepodepsali smlouvu (neuskutečnily objednávku), jsou také uchovávány po dobu 1 roku.
Uchovávané údaje:
Kontaktní údaje: Jméno, adresa, telefonní číslo, e-mailová adresa, registrační číslo společnosti, jakékoli další údaje, jejichž zpracování je nezbytné pro plnění smlouvy, jejíž stranou je subjekt údajů. Pro kroky vedoucí k uzavření smlouvy (plnění objednávky). Pro zpracování za účelem dodržení právních zájmů příslušného správce nebo třetí osoby, s výjimkou případů, kdy zájmy nebo základní práva a svobody subjektu údajů, které vyžadují osobní ochranu, mají přednost před těmito zájmy. Cílem je tedy, aby poskytovatel věděl, jaké požadavky má klient na poskytovatele a z jakého důvodu se klient obrátil na poskytovatele.
Údaje o umístění: Adresa, PSČ, město, oblast. Uchovávají se a používají k odeslání automobilu.
Kontaktní údaje: jméno, e-mailová adresa, telefonní číslo. Uchovávají se a používají k tomu, aby poskytovatel mohl kontaktovat klienta k plnění svých povinností nebo k řešení možných problémů souvisejících s objednávkou nebo k vyřešení reklamací.
Detaily o platbě: Způsob platby. Uchovává se pro sledování plateb a jejich přiřazování k zpracovaným objednávkám nebo k vyřešení reklamací.
Podrobnosti o cílovém místě: Jméno, adresa cílového místa, telefonní číslo, identifikační číslo klienta. Uchovávají se a používají k plnění objednávky. Zprostředkovatel poskytuje řidičům a dopravcům pouze údaje, které jsou nezbytné pro plnění objednávky.
Další údaje
Jakékoliv další informace a osobní údaje poskytnuté klienty o jiných fyzických osobách, jejichž údaje jsou nezbytné k provedení objednávky, jsou rovněž uchovávány. Klient je povinen informovat tyto osoby o předání jejich osobních údajů v souladu s uvedenými podmínkami.
Poskytovatel také shromažďuje osobní údaje získané během telefonních hovorů nebo na sociálních sítích (Facebook, Twitter atd.). Telefonní hovory mohou být monitorovány a zaznamenávány pro zajištění kvality a správného fungování našich služeb. Záznamy mohou být uchovávány po dobu až šesti měsíců výhradně pro interní potřeby. Platí stejné důvody a cíle, jak byly popsány v oddílu "Kontaktní údaje" výše.
Detailní důvody zpracování osobních údajů
Řidiči/dopravci: Údaje nezbytné k provedení objednávky jsou poskytovány těmto osobám, pokud jsou v pracovním nebo obdobném vztahu se Zprostředkovatelem nebo jednají prostřednictvím Kontrahenta/Zprostředkovatele. Údaje nezbytné k provedení objednávky představují kategorii osobních údajů v souladu s článkem 6 (b) GDPR.
Přímý marketing: Poskytnutím své e-mailové adresy souhlasíte s přijímáním našich obchodních nabídek e-mailem. Zpracování osobních údajů klientů (telefonní čísla, e-mailové adresy atd.) pro účely přímého marketingu (při zasílání obchodních nabídek) probíhá v zájmu zákonných subjektů v souladu s článkem 6 (1)(f) GDPR. Tímto informujeme naše klienty o jejich právu námitky proti zpracování jejich osobních údajů pro účely přímého marketingu v souladu s článkem 21 (2) GDPR. Pokud klient namítá proti zpracování svých osobních údajů - údaje již nesmí být zpracovávány pro tyto účely (princip odmítnutí); viz níže odvolání souhlasu. Kontaktní údaje a údaje o umístění představují kategorii osobních údajů. Pokud klient nesouhlasí se zasíláním obchodních zpráv, e-mailů atd., uvedených výše pro účely přímého marketingu, může klient tento požadavek sdělit poskytovateli zasíláním oznámení na e-mailovou adresu uvedenou níže; viz níže odvolání souhlasu.
Targeting: Targeting znamená nastavení, tj. vypnutí, aktivaci a modulaci reklamních bannerů na webových stránkách pro určité cílové skupiny za účelem poskytnutí uživateli sítě/potenciálnímu klientovi personalizovaných zpráv.
Retargeting: Retargeting znamená použití souborů cookie při opětovné návštěvě webové stránky Zprostředkovatele. Tato funkce může být také deaktivována změnou nastavení ve vašem webovém prohlížeči nebo omezena nebo deaktivována odstraněním souborů cookie. Kontaktní údaje představují kategorii osobních údajů.
Soubory cookie: Soubor cookie je krátký textový soubor uložený ve vašem prohlížeči při návštěvě webové stránky. Tento soubor umožňuje webové stránce zaznamenat informace o vaší návštěvě. Příští návštěva může být tak snazší a webová stránka se stane pro vás užitečnější. Většina prohlížečů vám umožňuje kontrolovat nastavení a použití souborů cookie během prohlížení a také mazat soubory cookie a prohlížet data. Kromě toho váš prohlížeč může nabízet správu souborů cookie na úrovni webu. Můžete namítat proti používání našimi soubory cookie tím, že zašlete zprávu na uvedenou e-mailovou adresu; viz odvolání souhlasu. Váš požadavek budeme zpracovávat bez zbytečného odkladu, nicméně klient by měl vědět, že tato námitka bude platit pouze v prohlížeči, ve kterém byla vytvořena.
Můžete svůj souhlas kdykoli odvolat, a to zasíláním na adresu info@alltaxi.cz. Jakékoli námitky proti zpracování osobních údajů také směrujte na tuto adresu.
Vaše práva
Závěrečná ustanovení